برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بدون دیدگاه 616بازدید دسته بندی: لینک کوتاه: https://www.kolbeyegraphic.ir/?p=1070
همه چیز در مورد شاتراستوک

همه چیز در مورد شاتراستوک

شاتر استوک چیست؟! مجموعه ای از با کیفیت ترین و خاص ترین عکس هاست!:)

سلام. در این مقاله میخواهیم با شما عزیزان در رابطه با شاتر استوک فارسی صحبت کنیم. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد عکس های با کیفیت و بی نظیر شاتر استوک فارسی ، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دیگه توی این دوره و زمونه از محالاته که با اینترنت سر و کار داشته باشی و با مشکل پیدا کردن عکس مناسب توی اینترنت آشنا نباشی! به جرات میشه گفت ک همه ی آدمایی که اندک آشنایی با دنیای اینترنت دارن حداقل یکبار سعی کردن که یک عکس رو توی اینترنت جستجو کنن. شاید برای یک انسان آماتور این جستجو کردن عکس توی قسمت عکس گوگل خیلی جذاب و شیرین باشه.

اما امان از روزی که شما یک مقدار کارتون بالاتر از سطح آمانور باشه و دقیقا دنبال یک عکس با خصوصیات موردنظرتون باشید. اینجاست که مشکل شروع میشه. تا به حال هیچ پژوهشگری عمر تلف شده ی بشر در راه پیدا کردن یک عکس مناسب در اینترنت رو اندازه نگرفته! اما بدون شک اگر این امکان وجود داشت قطعا از دیدن نتیجه این تحقیق زده میشدیم.

شاید بعد از میل به جاودانگی و ثروتمند شدن و سالم بودن و رستگاری، پیدا کردن سریع یک عکس باکیفیت در گوگل آرزوی مشترک همه انسانها باشه!

اگر وبلاگ نویس هستید یا دانشجو یا محقق، به عینه دیدید که شاید برای بخش نوشتاری خودتون مثلا ۳ ساعت وقت گذاشته باشید. اما برای پیدا کردن عکسهای مورد نیازتون چیزی بیشتر از این زمان رو نیاز داشتید.

اما هرچقدر هم که دل پری داشته باشیم در مقابل طراحان و فوتوشاپ کاران قطعا هیچ حرفی برای گفتن نداریم!
طبق یک حساب سرانگشتی این عزیزان بیش از نیمی از عمر گرانبهای خودشون رو به جای اینکه صرف طراحی کنن ، در راه پیدا کردن عکس مناسب طراحیشون تلف میکنن.

مشکلات جستجوی عکس:

تصور کنید شما یک طراح هستید و برای طراحی یک تراکت تبلیغاتی به یک عکس خاص ( مثلا تصویر مردی که پوشه رو به همکارش که یک خانم هست میده ). شاید در ابتدا که طراحی این تراکت رو به عهده گرفتید خیال نمی کردید که ممکنه پیدا کردن همین یک عکس چندساعت از وقتتون رو بگیره.

مشکل پیدا کردن عکس مناسب زمانی دوچندان میشه که شما دقیقا بدنبال یک عکس باکیفیت هستید و در کنار این مساله شما آشنایی کاملی با زبان انگلیسی ندارید و به این علت توانایی سرچ در سایتهای خارجی رو ندارید.

همین درد مشترک سبب شد که یک سری از شرکتها به این فکر بیوفتن که سایتهایی رو راه اندازی کنن که فقط مخصوص دانلود عکس باکیفیت باشه و کاربرها بتونن در دسته بندی های مختلف و موضوعات مختلف عکس موردنظرشون رو پیدا کنن.

تفاوت این سایتها با بخش گوگل ایمیج این هست که این سایتها دقیقا برای کاربری راه اندازی شده که بدنبال عکس باکیفیت هستن. به همین دلیل پیدا کردن یک عکس در این سایتها تا حد بسیار زیادی باعث بهبود نتیجه و صرفه جویی در وقت میشه.

این سایتها هم که تعدادشون هر روز داره بیشتر از قبل میشه به سه دسته کلی تمام رایگان، پولی و رایگان-پولی تقسیم میشن. در دسته سوم بخشی از عکسها بصورت رایگان و بخش عمده ی عکسها هم بصورت پولی به کاربران ارائه میشه.در ادامه تعدادی از سایتهای معروف در زمینه دانلود عکس رو معرفی کردیم:

بهترین وب سایت های دانلود عکس:

سایت: gratisography

Gratisography سایتی رایگان و دارای هزاران عکس هنری و باکیفیت

سایت: unsplash

سایت Unsplash هم یک سایت دانلود عکس محسوب میشه که بصورت مداوم عکسهای جدید رو منتشر میکنه.

سایت: superfamous

Superfamous این سایت هم دنیایی از عکسهای باکیفیت خصوصا عکسهای هوایی رو داراست. تنها نکته این سایت این هست که اگر در دنیای اینترنت از این عکس استفاده کردید حتما باید منبع رو ذکر کنید وگرنه این شرکت میتونه از این تخلف شما رو گزارش بده و شکایت کنه.

سایت : papochap

وبسایت پاپوچاپ که یک سایت ایرانی هستش با جمع آوری این عکس ها سعی کرده است دسترسی به شاتر استوک را برای شما عزیزان ایرانی آسان کند.

بنابراین اگر طراح هستید عکاس هستید و یا به هر دلیلی به عکس های با کیفیت و خاص نیاز دارید حتما این را تهیه کنید چرا که هرگز پشیمان نخواهید شد.

سایت: pexels

سایت Pexels این سایت هم یک عالم عکس باکیفیت داره و هر روز هم به تعداد عکسهاش اضافه میشه. این سایت برخلاف سایت قبلی شامل قوانین کپی رایت نمیشه و میتونید بدون استرس توی کارهاتون ازش استفاده کنید.

سایت: pixabay

Pixabay  هم یکی دیگه از سایتهای دانلود عکسه که به راحتی میتونید توش عکس موردنظرتون رو پیدا کنید.

و در نهایت سایت: Shutterstock
اما  در بین همه این سایت های شاتر استوک فارسی به خاطر جامعیت بیشترش و دارا بودن میلیونها عکس باکیفیت در موضوعات مختلف بیش از دیگران معروف شده و کمتر طراحی رو میشه پیدا کرد که با این سایت آشنایی نداشته باشد.

البته ناگفته نمونه که شاتر استوک یک سایت رایگان نیست و برای دسترسی به عکسها باید عضو این سایت بشید و برای اشتراک یک ماهش بیش از چندصد تومن هزینه کنید.

Views: 217

شما هم دیدگاهی ارسال کنید
تعداد نظرات در انتظار تایید: 57
برچسب ها:
درصورت بروز هر مشکل لطفا با این شماره ها تماس حاصل نماید  - 08132741572 - 09189000080
آدرس: همدان - پل رسالت ، ابتدای بلوار مطهری انتهای پل پلاک 61 کانون آگهی و تبلیغات بیست
جهت اطلاع از آخرین اخبار، مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید  
4
تیکت پشتیبانی
296
محصول ویژه
9085
فروش موفق
6
مقاله و نوشته
2388
کاربر و مشتری
15
دیدگاه و نظر
تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد هرگونه کپی برداری ، فروش ، باز نشر ممنوع می باشد